7 tips για ένα ισχυρό Instagram bio

Followers και αύξηση πωλήσεων

Followers και αύξηση πωλήσεων

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Followers και αύξηση πωλήσεων

Followers και αύξηση πωλήσεων

Πίνακας περιεχομένου

Followers και αύξηση πωλήσεων

Αν έχω πολλούς ακόλουθους στα Social Media, θα έχω και πολλές πωλήσεις. Σωστά;

Η σωστή απάντηση,
ΟΧΙ ΠΑΝΤΑ!

Το πιο συχνό λάθος που κάνουν οι επιχειρηματίες με την προβολή τους στα Social Media, είναι να επιμένουν στην αύξηση των Followers με κάθε κόστος (συνεχόμενους διαγωνισμούς, διαφημίσεις, ξανά διαγωνισμούς κτλ).

Πολλοί επιχειρηματίες, λανθασμένα θεωρούν πως αν έχεις πολλούς ακόλουθους στις σελίδες σου στα Social Media, τότε επιβεβαιωμένα θα έχεις και πολλές πωλήσεις. Κάτι το οποίο δεν ισχύει πάντα και έτσι λοιπόν καλούμαστε να δώσουμε μια επίσημη απάντηση και καθοδήγηση στο κοινό, με αυτό το άρθρο.

Η επιτυχία στα Social Media, η αύξηση πωλήσεων και η σωστή προβολή μιας επιχείρησης στο διαδίκτυο, εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Θα πρέπει όλοι αυτοί οι παράγοντες να λειτουργούν αρμονικά μεταξύ τους μέσα από μια σωστά δομημένη στρατηγική, η οποία εν τέλει, θα φέρει αύξηση πωλήσεων σε μια επιχείρηση.

 

Πάμε λοιπόν να καταρρίψουμε μερικούς μύθους πίσω από το συγκεκριμένο ζήτημα.

"Μα γιατί να μην έχω περισσότερες πωλήσεις αν έχω πάρα πολλούς ακόλουθους;"

1. Η οργανική απήχηση στα Social Media πέφτει διαρκώς.

Ας πάρουμε για παράδειγμα μια σελίδα στο Facebook η οποία έχει καταφέρει να φτάσει 70.000 ακόλουθους μετά από πολύ μεγάλη προσπάθεια, πολλές διαφημίσεις και χρόνια ενεργειών στο Facebook.

Πρόσφατα, για μια παρόμοια σελίδα, ακούσαμε το εξής σχόλιο από έναν επιχειρηματία: “αυτή η σελίδα έχει 70.000 ακόλουθους, πρέπει να φέρνει τουλάχιστον 100 πωλήσεις κάθε μέρα”.

Όμως κάτι τέτοιο ισχύει;

ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ!

Από αυτούς τους 70.000 ακόλουθους που έχει η συγκεκριμένη σελίδα, στην πράξη μόνο οι 5.000 – 10.000 από αυτούς βλέπουν την κάθε δημοσίευση που κάνει η σελίδα.
Υπάρχουν πολλές έρευνες που δείχνουν πως μόνο το 2% των ακολούθων μιας σελίδας, θα δει πραγματικά την κάθε δημοσίευση της (οργανική απήχηση).

Οπότε, το ότι μια σελίδα έχει 70.000 ακόλουθους, δε σημαίνει ότι όταν ανεβαίνει μια φωτογραφία με ένα προϊόν, θα τη δουν και οι 70.000 και θα αγοράσουν το αγαθό της. 


Εσύ θυμάσαι πόσες δεκάδες ή και εκατοντάδες σελίδες ακολουθείς στο Facebook;
Βλέπεις το περιεχόμενο όλων αυτών, κάθε φορά;

Προφανώς και όχι!

Και αυτό έχει να κάνει με τον τρόπο που λειτουργεί ο αλγόριθμος του Facebook.

Μια ένδειξη για αυτό είναι το ποσοστό της αλληλεπίδρασης στις δημοσιεύσεις. Όταν δηλαδή, μια σελίδα με 70.000 ακόλουθους έχει 50-100 Likes και όχι 700 – 1.000 Likes και αντίστοιχο αριθμό σχολίων, αυτό μας δείχνει πως η οργανική απήχηση είναι όντως πολύ μικρή.

Αυτό βέβαια, θα το επιβεβαιώσεις και εσύ που διαχειρίζεσαι μια σελίδα στο Facebook. Αν η σελίδα σου έχει για παράδειγμα 5.000 ακόλουθους, πόση είναι η οργανική της απήχηση σε κάθε δημοσίευση; Αυτό μπορείς να το δεις στην πορτοκαλί μπάρα κάτω από την κάθε δημοσίευση. Βλέπεις τώρα πως είναι πολύ μικρότερη από το συνολικό αριθμό των ακολούθων της σελίδας σου. 

Οπότε, καταλήγουμε πως ο αριθμός και μόνο, δε λέει τίποτα από μόνος του.

2. Πόσο καλά στοχευμένοι είναι οι ακόλουθοι της σελίδας;

Ένα από τα συχνότερα και σημαντικότερα λάθη στις σελίδες και στη στρατηγική αύξησης ακολούθων είναι πως οι ακόλουθοι δεν είναι σωστά στοχευμένοι και δεν ταιριάζουν απόλυτα με το κοινό – στόχο της σελίδας μας.

Συχνό φαινόμενο στις μέρες μας είναι οι διαγωνισμοί με σκοπό την αύξηση ακολούθων.

Αυτό που ίσως δεν ήξερες όμως είναι πως εδώ και πολύ καιρό, το ίδιο το Facebook έχει απαγορεύσει ρητά τη δημιουργία διαγωνισμών με σκοπό την αύξηση των ακολούθων σε μια σελίδα και αυτό αναφέρεται στην Πολιτική του.
Βέβαια θα μου πεις, όλοι το κάνουν. Ναι, αλλά παίζουν με την τύχη τους και αν κάποιος κάνει αναφορά για αυτή την πρακτική, θα μπορούσε ακόμα να κλείσει και η σελίδα του.

Αφού καταλήξαμε ότι αυτή η ενέργεια δεν επιτρέπεται, προχωράμε στο επόμενο λάθος.
Εταιρεία που πουλάει για παράδειγμα καφέδες σε μια συγκεκριμένη πόλη και περιοχή, κάνει διαγωνισμό και αντί να δώσει δωροκάρτες για καφέ / brunch κτλ στους κατοίκους της περιοχής της, κάνει διαγωνισμό ένα κινητό τηλέφωνο σε όλη την Ελλάδα.
Έτσι, αυτό θα φέρει μεν πολλούς ακόλουθους, αλλά μπορεί αυτοί αρχικά να μην πίνουν καν καφέ, ή να μη μένουν καν στη συγκεκριμένη περιοχή ή πόλη στην οποία εξυπηρετεί αυτή η επιχείρηση.
Οπότε αυτοί οι ακόλουθοι έχουν πραγματικά μηδενική αξία για την επιχείρηση αυτή.

Όταν πουλάς καφέ, θα δώσεις δώρο καφέ. Όταν πουλάς μόνο σε μια συγκεκριμένη πόλη, θα διαφημίσεις μόνο στη συγκεκριμένη πόλη. Όταν το κοινό σου περιλαμβάνει κυρίως εργαζόμενους ενήλικες, δε θα πρέπει η στρατηγική σου να φέρει άνεργους ανήλικες. Μόνο έτσι θα εξασφαλίσεις ακόλουθους που μπορούν να αυξήσουν στο μέλλον τις πωλήσεις της επιχείρησης σου!

3. Πόσο σου κοστίζει πραγματικά ο κάθε νέος ακόλουθος για τη σελίδα σου;

Κόστη διαφήμισης, κόστη διαγωνισμού, κόστη εργατοώρας, κόστος ευκαιρίας.

Αυτοί είναι μερικοί υπολογισμοί τους οποίους θα πρέπει να έχεις κάνεις όταν ξεκινάς μια στρατηγική αύξησης ακολούθων. Μπορείς να υπολογίσεις πόσο πραγματικά θα ξοδέψεις για να φέρεις ένα νέο ακόλουθο στη σελίδα σου;
Αν ναι, πότε και πόσο θεωρείς ότι θα λάβεις ως επιστροφή στη συγκεκριμένη επένδυση;
Μήπως αξίζει να επενδύσεις αυτό το χρόνο και τα χρήματα σε κάτι διαφορετικό που θα είχε καλύτερη απόδοση;

4. Κατάφερες να αυξήσεις τους ακόλουθους στις σελίδες σου; Και τώρα τι;

Έστω λοιπόν, ότι γνώριζες όλα τα παραπάνω που αναφέραμε και κατάφερες να αυξήσεις με το σωστό τρόπο τους ακόλουθους στις σελίδες σου;

Έχεις μια σωστά δομημένη στρατηγική για να τους μετατρέψεις σε επαναλαμβανόμενους πελάτες σου;

Έχεις μια στρατηγική για να αυξάνεις διαρκώς την οργανική απήχηση των δημοσιεύσεων σου;

Έχεις δομήσει σωστά το Funnel σου;

Είναι σωστά διαμορφωμένη η ιστοσελίδα σου με Landing Pages που θα φέρουν πωλήσεις;

Όλα αυτά, θα πρέπει λοιπόν να λειτουργούν σωστά για να καταφέρουμε να φέρουμε αύξηση πωλήσεων με τους ακόλουθους μας στα Social Media.

Έτσι λοιπόν, βλέπουμε πως η αύξηση ακολούθων δεν είναι πάντα εύκολη και δεν οδηγεί πάντοτε σε αύξηση των πωλήσεων σε μια επιχείρηση. Φυσικά, αν ορίσουμε και ακολουθήσουμε πιστά την κατάλληλη στρατηγική τότε μπορούμε να πετύχουμε τους στόχους μας και να φέρουμε αύξηση των πωλήσεων στην επιχείρηση μας. Αρκεί βέβαια, να εφαρμόσουμε τη στρατηγική μας σωστά και να αποφύγουμε τις παγίδες που κρύβονται πίσω από αυτή τη διαδικασία.

Αν θέλεις να πετύχεις αύξηση των πωλήσεων σου και να λάβεις εξειδικευμένη υποστήριξη για την επιτυχία της επιχείρησης σου στο διαδίκτυο, επικοινώνησε μαζί μας!

Αύξησε τώρα τις πωλήσεις σου!

Επικοινωνία

Προγραμμάτισε το Δωρεάν ραντεβού σου και θα συζητήσουμε αναλυτικότερα για τις δικές σου ανάγκες.

Followers και αύξηση πωλήσεων

Picture of Άκης Βαχαρέλης

Άκης Βαχαρέλης

Άσε ένα σχόλιο