7 tips για ένα ισχυρό Instagram bio

7 tips για ένα ισχυρό Instagram bio

7 tips για ένα ισχυρό Instagram bio

Το Instagram bio, είναι το πρώτο και το πιο σημαντικό σημείο που θα παρατηρήσει ένας νέος επισκέπτης που θα βρει το account μας. Έτσι, καταλαβαίνουμε πως θα πρέπει να διαμορφωθεί κατάλληλα και μεθοδευμένα, ώστε με σύντομο και εύστοχο τρόπο, να του τραβήξει το ενδιαφέρον και να συνεχίσει την περιήγηση του στο λογαριασμό μας.
7 tips για ένα ισχυρό Instagram bio - Mooltiply Digital Marketing

7 tips για ένα ισχυρό Instagram bio

Πίνακας περιεχομένου

1.    Εισαγωγή

Τα Social Media και ιδιαιτέρως το Instagram, αποτελούν ένα εξαιρετικό μέσο για να έρθουμε σε άμεση επαφή με τους καταναλωτές, να προωθήσουμε τα προϊόντα μας και να «χτίσουμε» ένα πιστό κοινό, σε αυτές τις διαδικτυακές πλατφόρμες.

Το Instagram bio, είναι το πρώτο και το πιο σημαντικό σημείο που θα παρατηρήσει ένας νέος επισκέπτης που θα βρει το account μας. Έτσι, καταλαβαίνουμε πως θα πρέπει να διαμορφωθεί κατάλληλα και μεθοδευμένα, ώστε με σύντομο και εύστοχο τρόπο, να του τραβήξει το ενδιαφέρον και να συνεχίσει την περιήγηση του στο λογαριασμό μας.

Πάμε να δούμε λοιπόν, 7 χρήσιμες συμβουλές, για το πως μπορούμε να βελτιστοποιήσουμε το bio μας στο Instagram, για να βελτιώσουμε την απόδοση μας στην πλατφόρμα.

2.    7 tips

a.     Χρησιμοποίησε keywords

Τα Social Media, αλλάζουν διαρκώς. Εξελίσσονται, προσαρμόζονται στα νέα δεδομένα και εισάγουν νέες λειτουργίες και δυνατότητες. Στα πλαίσια αυτά, το 2021 η εταιρεία ανακοίνωσε πως θέλει να βελτιώσει τις μηχανές αναζήτησης της. Έτσι λοιπόν, για να εκμεταλλευτούμε αυτή τη δυνατότητα, θα πρέπει στο bio του λογαριασμού μας, να χρησιμοποιήσουμε λέξεις κλειδιά, για τις οποίες θέλουμε να εμφανιζόμαστε, όταν τις αναζητεί το κοινό μας.

  • Πουλάτε καφέ; Τότε η φράση «καφές» ή «coffee» θα πρέπει να βρίσκεται ψηλά στο bio σας.
  • Πουλάτε υπηρεσίες όπως μασάζ; Οι λέξεις «μασάζ» ή «massage» θα πρέπει να βρίσκονται στο bio σας.

«Ναι αλλά ποιες λέξεις, φράσεις ή κείμενα θα πρέπει να επιλέξω;»

Αυτό θα το καθορίσετε ανάλογα με τη στρατηγική σας και από τα αποτελέσματα που θα βγάλετε από την έρευνα σας. Θα κάνετε έρευνα λέξεων κλειδιών τόσο στη Google όσο και στα Social Media, για να κατανοήσετε τι λέξεις και φράσεις πληκτρολογεί το κοινό σας όταν αναζητούν εταιρείες όπως η δική σας.
Και φυσικά θα ερευνήσετε τον ανταγωνισμό σας, για να πάρετε ιδέες.

Έτσι λοιπόν, θα βγάλετε χρήσιμα συμπεράσματα και ανάλογα πάντα με τη στρατηγική σας, θα επιλέξετε ποιες λέξεις και φράσεις κλειδιά θα χρησιμοποιήσετε στο bio σας.

Αν κάνετε τη σωστή επιλογή λέξεων – κλειδιών, θα φέρετε αρκετό νέο κόσμο στο λογαριασμό σας και το πιο πιθανό είναι να αυξηθεί και ο ρυθμός αύξησης των ακολούθων σας.

Αν θέλεις να μάθεις περισσότερα για την αύξηση των ακολούθων στο λογαριασμό σου, σε συνδυασμό με την αύξηση των πωλήσεων σου, διάβασε περισσότερα εδώ ? Followers & αύξηση πωλήσεων

b.     Κάν’το απλό

Το κείμενο στο bio μας δεν πρέπει να είναι μεγάλο αλλά ούτε και κουραστικό. Για αυτό άλλωστε και μας επιβάλλεται όριο στους χαρακτήρες που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε.

Γράψε σε ένα χαρτί, όλες τις φράσεις και λέξεις κλειδιά που θες να χρησιμοποιήσεις και στη συνέχεια δημιούργησε όλους τους πιθανούς συνδυασμούς με αυτές.

Αφού γράψεις 5-10 διαφορετικά bio, θα πρέπει να επιλέξεις αυτό που περιγράφει την εταιρεία σου, με τον πιο σύντομο και εύστοχο τρόπο παράλληλα.

c.     Δείξε τα οφέλη

  • Πουλάς ρούχα; Μη γράφεις «πώληση ρούχων για άνδρες» αλλά γράψε «Ανανεώνουμε το look σας»
  • Πουλάς υπηρεσίες Κατασκευής ιστοσελίδων; Μην γράψεις «Κατασκευάζουμε ιστοσελίδες», αλλά γράψε «Προσέλκυση νέων πελατών, μέσω του διαδικτύου» ή «Αύξηση πωλήσεων, μέσω του διαδικτύου.

Με τον τρόπο αυτό, δείχνουμε το τι θα κερδίσει ο πελάτης και όχι αυτό που πουλάμε.

Αν ένας νέος επιχειρηματίας επισκεφθεί το λογαριασμό σου και διαβάσει το «αύξηση πωλήσεων μέσω του διαδικτύου», θα ενδιαφερθεί περισσότερο από το «κατασκευή ιστοσελίδων», καθώς αυτό που όντως θέλει από μια εταιρεία, είναι να του αυξήσει τις πωλήσεις. Η ιστοσελίδα, είναι μόνο το μέσο, από το οποίο θα το καταφέρει.

Οπότε είναι προτιμότερο να δείξουμε με εύστοχο κείμενο, το τι θα κερδίσει ο πελάτης από εμάς και πως θα του αλλάξουμε τη ζωή, στο τελικό του αποτέλεσμα.

d.     Call to Action

Ωραία, κατάφερες να τραβήξεις το ενδιαφέρον του πελάτη και θέλει πλέον να έρθει σε επαφή μαζί σου. Πως θα το κάνει;

Δείξε του τον τρόπο.

Επιθυμείς να σου στείλει email, να σε καλέσει ή να επισκεφθεί την ιστοσελίδα σου;

Γράψε το στο τέλος του κειμένου και κατεύθυνε τον εκεί που θα καταφέρεις να τον «κλείσεις» ως πελάτη.

e.     Emoji

Τα emoji είναι ένας πολύ καλός και δημιουργικός τρόπος για να δώσουμε έμφαση στις λέξεις που θέλουμε να τονίσουμε.

  • Πουλάς παπούτσια; Βάλε το αντίστοιχο emoji.
  • Πουλάς καφέ & σνακ; Βάλε τα αντίστοιχα emoji.

Συνήθως, τα βάζουμε στην αρχή της κάθε πρότασης.

Πρόσεξε όμως, να ΜΗΝ κάνεις υπερβολική χρήση και να χρησιμοποιήσεις μόνο 1-3 emoji, απλά και μόνο για να τονίσεις τις λέξεις που πρέπει να ξεχωρίσει ο πελάτης από το κείμενο.

f.      Γίνε μοναδικός

Οι χρήστες των social media, έχουν κουραστεί να διαβάσουν και να βλέπου συνεχώς τα ίδια και τα ίδια. Το κείμενο σου θα πρέπει να ξεχωρίζει, να είναι μοναδικό και σε ξεχωρίζει εμφανώς, από αυτό του ανταγωνισμού.

Μπορεί το δικό σου κείμενο να εμπεριέχει χιούμορ, μια μεταφορά ή μια έξυπνη ατάκα. Αυτό μπορεί να κάνει εντύπωση στον επισκέπτη και να του δώσει την εντύπωση ότι ο λογαριασμός σου, είναι κάπως πρωτότυπος και ξεχωριστός.

Κάνε ένα γρήγορο brainstorming και βρες ένα δημιουργικό τρόπο για να ξεχωρίσεις από τους ανταγωνιστές σου, ενώ παράλληλα θα μείνεις στο μυαλό των επισκεπτών σου.

g.     AIDA

  1. Attention
  2. Interest
  3. Desire
  4. Action

Σύμφωνα με το μοντέλο αυτό, θα πρέπει να χτίσεις όλο το κείμενο του bio σου.

Είναι ένα μοντέλο που χρησιμοποιείται στο Marketing εδώ και χρόνια και δείχνει το εξής:

Στην αρχή, θα πρέπει να πιάσεις την Προσοχή του επισκέπτη
(emojis, λέξεις κλειδιά, μια ερώτηση που να τον κάνει να ταυτίζεται ή να τονίζει το πρόβλημα που έχει)

Έπειτα, θα πρέπει να κερδίσεις το Ενδιαφέρον του
(προσφορά, μοναδικό προϊόν, κοινωνικό αντίκτυπο, πως ξεχωρίζεις από τον ανταγωνισμό, τι παραπάνω προσφέρεις από τους άλλους).

Μετά, θα πρέπει να δημιουργήσεις την Επιθυμία για να αγοράσουν αυτό που πουλάς
(πως θα τους κάνεις τη ζωή καλύτερη;)

Τέλος, θα πρέπει να τους οδηγήσεις στην Κίνηση που πρέπει να κάνουν, για να αγοράσουν το προϊόν.

3.    Συμπέρασμα

Κλείνοντας, συμπεραίνουμε πως, αν κάνουμε την κατάλληλη έρευνα και ένα καλό brainstorming, μπορούμε να δώσουμε μια καλή ώθηση στο λογαριασμό μας, βελτιώνοντας το bio μας με λίγα γρήγορα tips.

Αν θέλεις να βελτιώσεις ακόμη περισσότερο το λογαριασμό σου στο Instagram, τότε μπορείς να διαβάσεις περισσότερα εδώ ? 3 λάθη που κάνουν οι εταιρείες στο Instagram.

Picture of Άκης Βαχαρέλης

Άκης Βαχαρέλης

Άσε ένα σχόλιο