7 tips για ένα ισχυρό Instagram bio

Τι είναι το Content Marketing και πώς μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις σας;

Τι είναι το Content Marketing και πώς μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις σας;

Όπου κι αν βρίσκεστε,όλοι μιλούν για το μάρκετινγκ περιεχομένου.Αυτό είναι απολύτως λογικό,διότι πρόκειται για έναν νέο και εξαιρετικά αποτελεσματικό τρόπο προσέλκυσης και διατήρησης δυνητικών πελατών μέσω της δημιουργίας και διανομής πρωτότυπου περιεχομένου. Ξεχάστε λοιπόν τη διαφήμιση και τη διαφήμιση από στόμα σε στόμα και εστιάστε όλη σας την προσοχή σε αυτό που ονομάζουμε Content Marketing.

Τι είναι το Content Marketing και πώς μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις σας;

Πίνακας περιεχομένου

Τι είναι το Content Marketing και πώς μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις σας;

Εισαγωγή

Όπου κι αν βρίσκεστε,όλοι μιλούν για το μάρκετινγκ περιεχομένου.Αυτό είναι απολύτως λογικό,διότι πρόκειται για έναν νέο και εξαιρετικά αποτελεσματικό τρόπο προσέλκυσης και διατήρησης δυνητικών πελατών μέσω της δημιουργίας και διανομής πρωτότυπου περιεχομένου. Ξεχάστε λοιπόν τη διαφήμιση και τη διαφήμιση από στόμα σε στόμα και εστιάστε όλη σας την προσοχή σε αυτό που ονομάζουμε Content Marketing.

 Τι είναι το content marketing;

Το content marketing είναι μια στρατηγική προσέγγιση μάρκετινγκ που επικεντρώνεται στη δημιουργία και τη διανομή ενδιαφέροντος περιεχομένου με στόχο την προσέλκυση και τη διατήρηση ενός καθορισμένου κοινού, το οποίο στη συνέχεια θα αναλάβει κερδοφόρα δράση.

Είναι μια εξελικτική και επαναληπτική διαδικασία που μπορεί να κάνει την επιχείρησή σας να ξεχωρίσει. Στόχος του content marketing είναι να δείξετε στους δυνητικούς πελάτες ότι γνωρίζετε καλά την επιχείρησή σας και ότι είστε μία από τις καλύτερες εταιρείες στον τομέα σας.
Με αυτόν τον τρόπο,έχετε την ευκαιρία να προσελκύσετε,να δεσμεύσετε και να εκπαιδεύσετε το κοινό-στόχο σας και τελικά να το ενθαρρύνετε να κάνει τη σωστή επιλογή-τη δική σας εταιρεία ανάμεσα σε χιλιάδες άλλες. Όλοι γνωρίζουμε πόσο δύσκολο μπορεί να είναι αυτό, ειδικά στις μέρες μας.

Πώς λειτουργεί το content marketing;

Το content marketing βασίζεται σε τέσσερις βασικούς πυλώνες: 

Καθορισμός στόχων: Θέλετε να αυξήσετε την επίγνωση του brand σας, να αυξήσετε την κίνηση στον ιστότοπό σας, να αυξήσετε την απήχηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή να αυξήσετε τις πωλήσεις σας;

Ορισμός κοινού-στόχου: Πρέπει να κατανοήσετε το κοινό σας και τις ανάγκες τους. Ποιοί είναι οι πελάτες σας; Τι τους ενδιαφέρει και ποια είναι τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα οποία μπορείτε να λύσετε;

Δημιουργία περιεχομένου: Στη συνέχεια, πρέπει να δημιουργήσετε ποιοτικό περιεχόμενο που να προσφέρει αξία στο κοινό σας. Αυτό μπορεί να είναι σε μορφή άρθρων, ιστολογίων, βίντεο, εικόνων, infographics κ.λπ.

Διανομή περιεχομένου: Έπειτα, πρέπει να διανείμετε το περιεχόμενό σας σε διάφορα κανάλια, όπως ιστοσελίδες, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, newsletters, διαδικτυακά φόρουμ, άλλα blogs κ.λπ.

Παρακολούθηση και μέτρηση: Παρακολουθήστε τα αποτελέσματα του περιεχομένου σας και μετρήστε την απόδοσή τους. Παρακολουθήστε τις επιδόσεις του περιεχομένου σας σε σχέση με τους στόχους που καθορίσατε.

- την κατανάλωση
- τα shares
- τα leads
- τις πωλήσεις

Γιατί είναι σημαντικός ο σχεδιασμός μιας content marketing στρατηγικής;

Σκεφτείτε το μακροπρόθεσμο σχέδιο περιεχομένου που σχεδιάζετε ως ένα είδος αποταμιευτικού λογαριασμού. Αν σκοπεύετε να συνταξιοδοτηθείτε κάποια στιγμή, χρειάζεστε ένα σχέδιο "συνταξιοδότησης". Για να πετύχετε αυτό το σχέδιο, πρέπει να δεσμευτείτε να αποταμιεύετε ένα συγκεκριμένο ποσό σε συνεχή βάση. Όσο πιο συνεπείς είναι οι εισφορές σας στο ταμείο, τόσο καλύτερες θα είναι οι αποδόσεις των επενδύσεών σας. Το ίδιο μπορεί να ειπωθεί και για το περιεχόμενο.

Εάν δημιουργήσετε ένα σχέδιο και το εκτελείτε με συνέπεια, είναι πιο πιθανό να επιτύχετε μια πιο θετική απόδοση της επένδυσης (ROI) όταν παράγετε περιεχόμενο. Σκεφτείτε το περιεχόμενο που παράγετε ως μια προσθήκη στη βιβλιοθήκη εκπαιδευτικού περιεχομένου που διαθέτετε. Όσο περισσότερο περιεχόμενο δημιουργείτε, τόσο περισσότερο ενισχύεται το κύρος σας και γίνεστε ηγέτης σκέψης στον κλάδο σας.

Σίγουρα θα συναντήσετε πολλά εμπόδια κατά τη διαδικασία ανάπτυξης του σχεδίου περιεχομένου σας. Αλλά μην ανησυχείτε, αυτό συμβαίνει στις καλύτερες οικογένειες. Ο προγραμματισμός διευκολύνει την ευθυγράμμιση με τους στόχους που έχετε θέσει και σας βοηθά να κατανοήσετε τις προτεραιότητές σας και τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να ενεργήσετε βάσει αυτών. Μιλώντας για προτεραιότητες, ένα ολοκληρωμένο σχέδιο περιεχομένου θα σας βοηθήσει να παραμείνετε οργανωμένοι.

Οι ομάδες μάρκετινγκ μπορεί πάντα να εστιάζουν σε περισσότερες από μία πρωτοβουλίες όσον αφορά την κατεύθυνση του περιεχομένου. Ένα μακροπρόθεσμο σχέδιο θα καλύπτει όλες αυτές τις επερχόμενες πρωτοβουλίες και θα παρέχει μια ευέλικτη διαδικασία δημιουργίας περιεχομένου. Εάν είναι οργανωμένο, οι στόχοι του μάρκετινγκ περιεχομένου μπορούν να συμβαδίζουν με τους συνολικούς επιχειρηματικούς στόχους. Στην ουσία, ενσωματώνει την ομάδα μάρκετινγκ στο συνολικό πλαίσιο της συνολικής συμπεριφοράς του οργανισμού. Ωστόσο, η ύπαρξη περιεχομένου δεν αφορά μόνο την υποστήριξη της ομάδας μάρκετινγκ. Πρέπει επίσης να υποστηρίζει την ομάδα πωλήσεων, την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών και τις ομάδες προϊόντων.

Έτσι, η ευθυγράμμιση των στόχων του μάρκετινγκ με εκείνους της εταιρείας στο σύνολό της σας επιτρέπει να εστιάσετε στα πράγματα που την επηρεάζουν άμεσα, δημιουργώντας παράλληλα την καλύτερη δυνατή εμπειρία από άκρη σε άκρη για το κοινό και τους πελάτες σας. Οι "ισχυρές" ιστορίες μπορούν να το πετύχουν αυτό. Εξάλλου, το περιεχόμενο υπάρχει για να διευκολύνει το inbound marketing.

Σύνοψη

Το content marketing έχει εξελιχθεί σε ένα αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής μάρκετινγκ, αναδεικνύοντας τη σημασία του ποιοτικού περιεχομένου για την απόκτηση και διατήρηση πελατών. Το κλειδί της επιτυχίας του content marketing βρίσκεται στην ικανότητα να προσφέρει πραγματική αξία στο κοινό, εμπλέκοντας τους και δημιουργώντας σχέσεις βασισμένες στην εμπιστοσύνη. Με την ολοένα αυξανόμενη ανταγωνιστικότητα και την πληθώρα πληροφοριών στο διαδίκτυο, η δημιουργία συναρπαστικού, χρήσιμου και πρωτότυπου περιεχομένου αποτελεί καίριο παράγοντα για να ξεχωρίσει μια επιχείρηση και να κερδίσει την προσοχή του κοινού της. Το content marketing δεν είναι απλώς ένα εργαλείο προώθησης, αλλά μια στρατηγική που δημιουργεί σχέσεις, παρέχει λύσεις και αφομοιώνεται από τη σημερινή καταναλωτική κουλτούρα.

Διαβάσατε το άρθρο: Τι είναι το Content Marketing και πώς μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις σας;
Αν θέλετε να πάρετε περισσότερες συμβουλές σχετικά με το Digital Marketing, δείτε όλο το Blog μας εδώ: DIGITAL MARKETING BLOG

Picture of Άκης Βαχαρέλης

Άκης Βαχαρέλης

Άσε ένα σχόλιο