Έχεις κατάστημα εστίασης;

προωθητικές ενέργειες για το κατάστημα εστίασης σου

Αύξησε τις πωλήσεις του καταστήματος σου, μέσα από τις παρακάτω προωθητικές ενέργειες.

Πολύ τυπική συμβουλή έτσι; Και όμως δε το κάνουν όλες οι επιχειρήσεις.
Στις μέρες μας, θα πρέπει όλα τα καταστήματα εστίασης να έχουν ενεργή και επαγγελματική παρουσία στα Social Media.
Παρόλα αυτά, πολλά καταστήματα, δεν έχουν δημιουργήσει καν σελίδες στα κοινωνικά δίκτυα και χάνουν μια τεράστια ευκαιρία να προβάλουν τα προϊόντα τους στο κοινό τους.

Πλέον, όλοι βρίσκονται στα Social Media. Τώρα, έχετε μια μοναδική ευκαιρία να τραβήξετε τα βλέματα των καταναλωτών, με έξυπνους και οικονομικούς τρόπους.

Δες τα οικονομικά διαφημιστικά πακέτα μας εδώ 👉 Social Media Marketing

Έχεις Social Media; Συγχαρητήρια, άνοιξες την πόρτα για την αύξηση των πωλήσεων σου.

Παρόλα αυτά, αυτή δε θα έρθει ποτέ, αν ανεβάζεις μόνος σου φωτογραφίες και βίντεο χαμηλής ανάλυσης και χωρίς την κατάλληλη στόχευση και το σωστό κείμενο που θα ενεργοποιήσει το κοινό σου.

Δυστυχώς, δε μπορούμε να τα κάνουμε όλα μόνοι μας. Κυρίως, διότι δεν έχουμε την εξειδίκευση, ούτε τον χρόνο που απαιτείται για να γίνει σωστά.

Επενδύοντας σε μια σωστή και αξιόλογη διαφημιστική εταιρεία που θα αναλάβει τη φωτογράφιση του καταστήματος σας, θα φέρει τα αποτελέσματα που χρειάζεστε.

Αν ανησυχείτε για την αμοιβή της διαφημιστικής εταιρείας, σκεφτείτε πολύ απλά πως αυτή η αμοιβή, θα καλυφθεί πολύ εύκολα από την αύξηση των πωλήσεων που θα προκύψει από την εργασία της.

Παράδειγμα:
Έστω ότι το 1ο τρίμηνο του έτους, είχατε 50.000€ καθαρά κέρδη από την επιχείρηση σας.
Με την συνεργασία με μια ικανή διαφημιστική εταιρεία, στο τέλος του 2ου τριμήνου, τα έσοδα σας μπορεί να έχουν αυξηθεί κατά 20% (ρεαλιστικό σενάριο), διαμορφώνοντας τα καθαρά κέρδη σας στις 60.000€.

Οπότε, κατανοείτε πως αυτή η επένδυση στην διαφημιστική εταιρεία, θα καλύψει πολύ εύκολα το κόστος της και θα σας αφήσει και με ένα εύλογο κέρδος.

Είναι πολύ πιο εύκολο να φέρεις έναν ήδη υπάρχον πελάτη στο κατάστημα σου μια ακόμη φορά στο μέλλον, παρά να βρείς ένα καινούριο πελάτη.

Έτσι, μια καλή ιδέα είναι κάθε φορά που κάποιος παραγγέλνει κάτι από το κατάστημα μας, να του δίνουμε ένα μικρό εκπτωτικό κουπόνι, από -5% έως -10%, για την επόμενη του αγορά. Μπορούμε να βάλουμε και μια ημερομηνία λήξης σε αυτό το κουπόνι 10-15 ημερών.

Με τον τρόπο αυτό, οι πελάτες μας θα έχουν ένα μικρό κίνητρο να παραγγείλουν ξανά από το κατάστημα μας μέσα στις επόμενες μέρες για να μη χάσουν την έκπτωση τους.

Επίσης, θα αισθανθούν ότι κάτι κέρδισαν και ότι εκτιμούνται ως πελάτες. Πράγμα το οποίο θα ανεβάσει τις κριτικές του καταστήματος μας και το κύρος του στην τοπική αγορά.

Θέλεις οι πελάτες σου να κάνουν περισσότερες επαναλαμβόμενες αγορές; Θέλεις να αυξήσεις τη συχνότητα που παραγγέλνουν οι πελάτες σου μέσα στο μήνα;

Η λύση ακούει σε μια Κάρτα Πελάτη.

Εκτύπωσε καρτούλες και μοίρασε τις στους πελάτες σου. Κάθε φορά που κάποιος πελάτης κάνει κάποια αγορά από το κατάστημα σου, θα του βάζεις μια σφραγίδα.
Μετά από ένα συγκεκριμένο αριθμό παραγγελιών, θα του προσφέρεις κάποιο δώρο ή κάποια έκπτωση.

Παράδειγμα:

Έστω ότι έχεις ένα take away cafe. Θα εκτυπώσεις μια κάρτα πελάτη με 5 λευκά τετράγωνα.
Κάθε φορά που έρχεται ένας πελάτης στο κατάστημα (όχι delivery) και πραγματοποιεί αγορές (άνω των 3€), θα του βάζεις μια σφραγίδα. Όταν συμπληρώσει 5 σφραγίδες, θα του δίνεις ΔΩΡΕΑΝ, τον επόμενο (τον 6ο) καφέ του (έως 3€ αξίας).

Με τον τρόπο αυτό θα κερδίσεις τα εξής:

Α) Οι πελάτες θα έχουν κίνητρο να αγοράζουν συχνότερα από το κατάστημα σου, για να κερδίσουν μια δωρεάν παραγγελία στο μέλλον.

Β) Οι πελάτες που συνήθιζαν να κάνουν παραγγελίες 2€ – 2,50€, τώρα θα έχουν ένα κίνητρο να κάνουν παραγγελίες 3€ – 3,50€ για να παίρνουν τη σφραγίδα τους.

Έτσι, αυξάνεις και τη συχνότητα παραγγελιών αλλά και την ποσότητα.